کتاب بازاریابی تجربی


خرید کتاب بازاریابی تجربی. کری اسمیت. دکتر لیلا آندرواژ. انتشارات: دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات.

امروز 9 خرداد 1402

وضعیت کتاب: موجود

قیمت با تخفیف : 90,000 تومان

  •  خرید کتاب بازاریابی تجربی. کری اسمیت. دکتر لیلا آندرواژ.  انتشارات:   دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات.

*

کتاب بازاریابی تجربی



دیگر مولفان : دن هانوفر


مترجم : دکتر لیلا آندرواژ


دیگر مترجمان : دکتر امین موجودی


ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات


سال چاپ: 1398


تعداد صفحات: 200


سایز و مدل: شومیز وزیری


شابک : 9789641058458

در صورت تغییر قیمت کتب، قبل از ارسال با خریدار هماهنگ میگردد

  • 100,000 تومان

  • با تخفیف : 90,000 تومان

  • لینک خرید : https://www.ketablia.ir/خرید-کتاب-بازار-یابی-تجر-بی-کری-اسمیت-دن-هانو-فر-لیلا-آندر-واژ-دانشگاه-آزاد-اسلامی-واحد-علوم-و-تحقیقات



مشخصات کتاب بازاریابی تجربی

نام :

کتاب بازاریابی تجربی

مولف ، نویسنده :

کری اسمیت

دن هانوفر

مترجم :

دکتر لیلا آندرواژ

دکتر امین موجودی

انتشارات، نشر :

دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات

تعداد صفحات / سایز و مدل :

200 / شومیز وزیری

شابک :

9789641058458

قیمت پشت جلد :

100,000 تومان

قیمت با تخفیف :

90,000 تومان


تگ ها : خرید کتاب بازاریابی تجربی. کری اسمیت. دکتر لیلا آندرواژ. انتشارات: دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات. کتاب بازاریابی تجربی کری اسمیت. کتاب بازاریابی تجربی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات. دکتر لیلا آندرواژ. دکتر امین موجودی. دن هانوفر.


رازها.استراتژی ها و نمونه های موفقیت آمیز از برندهای برتر جهانی

شما هم در باره این کتاب نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب
کد امنیتی

کتاب های مرتبط


کتاب English for chemist phamaceutical chemist and chemical engineers زبان تخصصی شیمی
کتاب مدیریت حیات وحش

کتاب مدیریت حیات وحش

225,000 تومان 250,000 تومان

کتاب طراحی عملی MMIC

کتاب طراحی عملی MMIC

225,000 تومان 250,000 تومان

کتاب مبانی اصول و مسائل برنامه درسی جلد دوم

کتاب مبانی اصول و مسائل برنامه درسی جلد دوم

جلد دوم

220,000 تومان 250,000 تومان

کتاب اثرات زیست محیطی پروژه های توسعه
کتاب نتایج درست در آزمایشگاه تشخیص طبی جلد دوم
کتاب مدیریت خرده فروشی هوشمند در تجارت الکترونیکی

برچسب های مرتبط با این کتاب: کتاب بازاریابی تجربی, کری اسمیت, دن هانوفر, دکتر لیلا آندرواژ, انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات